[Typo3-UG Denmark] upgrade from 3.7 to 3.8

Jesper Scheuer Nielsen jesper.scheuer at gmail.com
Sat May 28 21:52:03 CEST 2005

Hej Dennis,

Når du skriver at du har en shared installation, betyder det så at du har et
website der kører på en delt installation, eller at du administrerer en
server hvor I bruger installationen til flere webhoteller?

Hvis du "kun" har et webhotel, så kan du formodentligt ikke overskrive noget
som helst. Hvis du derimod administrere serveren så kan du formodentlig godt
overskrive filerne ved at bruge fremgangsmåden beskrevet her
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_inst_upgr/Philosophy/
men så skal du også have et kendskab til hvad det vil betyde for delingen af
filerne, og der er jeg blank!

Mvh.

Jesper

kan du formodentlig godt opdatere din installation ved at overskrive de
gamle filer,
news:mailman.1.1117269049.7331.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...