[Typo3-UG Denmark] tt_news

Jane Larsen noesgard at gmail.com
Fri May 13 21:48:58 CEST 2005

Jeg har følgende i min TS (Setup) for sitets template:

plugin.tt_news._LOCAL_LANG.default.noNewsIdMsg =
plugin.tt_news._LOCAL_LANG.en.noNewsIdMsg =
plugin.tt_news._LOCAL_LANG.gl.noNewsIdMsg =
plugin.tt_news._LOCAL_LANG.fo.noNewsIdMsg =

plugin.tt_news {
 _LOCAL_LANG.dk {
  latestHeader = Seneste Nyt!
  more = [Læs mere...]
 }
}

hvoraf kun de øverste 4 linier virker...
Jeg ville ellers gerne sætte værdierne i TS fremfor at rette i php
filen (af hensyn til senere brugere)

//Jane