[Typo3-UG Denmark] Opsætning af AWStats hos DCmedia

Just Thorning Blindbæk just at NOSPAMblindbaek.dk
Fri May 13 07:52:35 CEST 2005

Jeg har opsat følgende i min template setup:

#AWstats
config {
    stat = 1
    stat_apache = 1
    stat_apache_logfile = log.txt
    stat_excludeBEuserHits = 1
}

Jeg har placeret en tom log.txt i både roden af mit domæne og under
/fileadmin/log/. Hvordan fifler jeg med localconf.php ?

/Just