[Typo3-UG Denmark] tt_news html template fndringer sler ikke igennem..

Jesper Scheuer Nielsen jesper.scheuer at gmail.com
Thu Mar 31 11:03:46 CEST 2005

Hej Rolf,

Hvis jeg forstår det rigtigt er det du vil således at lave en sideskabelon,
hvor et fast element er en instans af news, der viser latest. Med andre ord
vil du have de seneste nyheder til at blive vist på alle siderne (hvor du
bruger den sideskabelon)

Jeg er ret sikker på at det kan lade sig gøre ved i TV at sammenkæde et felt
i skabelonen med et TS element. Hvordan det TS element skal se ud bliver du
nødt til at søge på. Jeg er ret sikker på at have læst om at andre har
arbejdet med det, så du burde kunne finde noget om det i en søgning på
typo3.org

/Jesper

news:mailman.1.1112169184.21035.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...