[Typo3-UG Denmark] tt_news html template ændringer slår ikke igennem..

Lars Houmark lars at houmark.com
Tue Mar 29 02:47:37 CEST 2005

Hej Rolf,

Hvis du benytter FlexForms til at konfiguere plugin'et skal du ind og fjerne
templatefilen og genindsætte den. Det skal du i øvrigt gøre alle de steder
du måtte indsætte pluginet.
Årsagen er at du dermed kan fjerne den originale template, uden at det går
ud over selve sitet, da tt_news benytter en cached kopi af den originale
template fil.

Mvh.

Lars Houmark

news:mailman.1.1112048525.15642.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...