[Typo3-UG Denmark] OT: Plone/Python job...

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Sun Mar 20 13:22:04 CET 2005

Hej Alle.

Selvom det ikke har noget med t3 at gøre, har jeg lovet en kammereat, der er
udviklingsleder i det pågældende spilfirma, at spørge ud i det store rum, om
der sidder nogen af jer der "er inde i" Plone/Python/Zope - og evt. skulle
være interresseret i et job i den retning?
Meld tilbage på min mail så vil jeg lægge et ord ind for jer, så I kommer
til samtale. - Det skulle være et sjovt sted at arbejde med vinsmagning,
PlayStation, kendisgæster mv. ;o) ...

Læs mere om jobbet her:

http://www.ioi.dk/recruitment/pythonprogrammer.htm

Mvh Troels