Blandede svar ... [Typo3-UG Denmark] Blandet landhandel :)

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Mon Mar 14 09:36:11 CET 2005

Hej Morten,

tt_products: det har jeg helt stensikkert lavet og posted tidligere til enten
dette forum eller typo3-en. Men tjek dine session vars:
	$GLOBALS["TSFE"]->fe_user->getKey("ses","recs");
Læs:
 http://typo3.org/documentation/document-library/doc_core_tsref/Storing_user_data_or/

ang. HTML templates:

http://typo3.org/documentation/document-library/doc_tut_templselect/The_HTML_template/

God læselyst!

vh Stefabn :-D

.

> Det var vist alt lige nu
. Svar hurtigt – jeg er ret fascineret af TYPO