[Typo3-UG Denmark] Ctype content type: Textbox forsvundet ...

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Mon Mar 7 20:22:06 CET 2005

Hej Stefan.

Du har ganske ret i at det er via PageTS du kan styre det.
se nærmere på TCEFORM i tsref eller tsconfig dokumenterne.

umiddelbart ser det ud til at du kan konfigurere det nogenlunde således ( i
page TS)...

TCEFORM.tt_content.Ctype {
addItems = splash (//mener at det er splash - har ikke checket det!//)
}

Håber det lykkes...

mvh
Troels Kjær Rasmussen

"Stefan Kreisberg" <stefan at linkfactory.dk> wrote in message
news:mailman.108.1110203520.10055.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hey der,

Er der nogen der ved hvor jeg konfigurer hvilke indholdselementer der vises
BE når man vil oprette nye elementer?

Jeg formoder det er noget man kan konfigurere på side niveau - har bare ikke
lige fundet noget ...

-Stefan