[Typo3-UG Denmark] TSconfig for en enkelt side

Peter Klein peter at umloud.dk
Thu Mar 3 11:16:32 CET 2005

"Jesper Scheuer Nielsen" <jesper.scheuer at gmail.com> skrev i en meddelelse
news:mailman.1.1109784288.14216.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
> Jeg har konfigureret en extension (vcd_calendar) i setup-feltet i
> templaten til sitet, og det kontrollere fint den måde kalenderen opfører
> sig på generel set.
>
> Nu vil jeg dog gerne have kalender-plugin'et til at opføre sig anderledes,
> men kun på en enkelt side. Derfor har jeg indsat følgende i TSconfig i
> pageheaderen:
>
> tx_vcdcalendar_pi1.guestEntries.allowed = 1
> tx_vcdcalendar_pi1.guestEntries.uncontrolledCategory = 2
> tx_vcdcalendar_pi1.guestEntries.showUncontrolled = 1
>
> Jeg har prøvet at sætte alt muligt foran, f.eks. setup, constants,
> [...]

Hej Jesper. Nu har jeg ikke prøvet vcd_calendar, men jeg vil tro at dit
problem ligger i at du tilføjer det til Page TSConfig og ikke Template SETUP
feltet for siden.

Opret istedet en EXT template på den side du vil have ændringerne på, og sæt
så koden ind i SETUP feltet på EXT templaten.

Du kan også bruge conditions, og så compare på PageID eller TreeLevel.

--
Peter Klein/Umloud Untd