[Typo3-UG Denmark] TSconfig for en enkelt side

Jesper Scheuer Nielsen jesper.scheuer at gmail.com
Wed Mar 2 18:20:39 CET 2005

Jeg har konfigureret en extension (vcd_calendar) i setup-feltet i templaten
til sitet, og det kontrollere fint den måde kalenderen opfører sig på
generel set.

Nu vil jeg dog gerne have kalender-plugin'et til at opføre sig anderledes,
men kun på en enkelt side. Derfor har jeg indsat følgende i TSconfig i
pageheaderen:

tx_vcdcalendar_pi1.guestEntries.allowed = 1
tx_vcdcalendar_pi1.guestEntries.uncontrolledCategory = 2
tx_vcdcalendar_pi1.guestEntries.showUncontrolled = 1

Jeg har prøvet at sætte alt muligt foran, f.eks. setup, constants,
constants.override, men uden det har hjulpet.

Hvordan kan man ændre setup for en enkelt side?

Mvh.

Jesper