[Typo3-UG Denmark] Coppermine Fotoalbum og Typo3

Torben Heikel Vinther torben at sopper.dk
Thu Jun 30 12:12:16 CEST 2005

Hej

Jeg er en glad bruger af Coppermine Fotoalbum og for et stykke tid siden
også af Typo3. Jeg kunne godt tænke mig at integrere de to produkter, men
jeg kan ikke se at det er gjort nogen steder. Er der nogen der ved om det
kan lade sig gøre?

Hvis det nu ikke kan lade sig gøre at integrere Coppermine og Typo3, er
der så nogen der kan anbefale en god extension med samme features som
Coppermine (Multi-upload via ftp, EXIF/IPTC support, slideshow,
kommentarer, private albums, kategorier mv. - se evt. mere på
http://coppermine.sourceforge.net). Jeg vil meget gerne kunne bruge
fotoalbummet som database ift. indsættelse af billeder i andre moduler
(f.eks. nyheder).

På forhånd tak
Torben Heikel Vinther