[Typo3-UG Denmark] HMENU entrylevel

Henrik Rasmussen henrik at partypics.dk
Sun Jun 12 14:25:31 CEST 2005

Hej UG..

Håber I kan hjælpe mig.. Jeg sidder en smule fast i HMENU..

Jeg har en side struktur der ser således ud:

- Root1 (id=1)
-----Root2 (id=2)
---------Page1
--------------Subpage1
--------------Subpage2
--------------Subpage3
---------Page2
---------Page3
---------Page4

De to Root sider har hver deres template..

Når man kommer ind på siden, kommer man ind på root1, som er en slags
forside / appetitvækker (som f.eks. på www.brondby.com)

På den side, vil jeg gerne have en menu med "page" siderne.. Altså en menu
der hedder Page1, Page2 osv osv.. Hvis man så klikker på en af dem, skal man
komme ind på siden, hvor den nu nupper templaten fra Root2..

Det eneste jeg ikke kan få til at virke, er selve hmenuen på root1. Når jeg
sætter entryLevel til 1 og sætter index.php?id=2 virker menuen..Men hvis jeg
nu opretter en template på root2, så begynder den jo at tage den i stedet
for.. og det skal den ikke..

Jeg sidder fast, og kan ikke komme videre.. Håber I forstår min
problemstilling, og der er en der har løsningen til den..

På forhånd tak for hjælpen..

M.v.h.

Henrik Rasmussen