[Typo3-UG Denmark] Hvilket WEB hotel skal jeg vælge?

Christian Holbech ch at rc-media.dk
Thu Jun 2 14:44:13 CEST 2005

TYPO3 Usergroup Denmark <typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de> writes:
>Jeg er meget ny på Typo3.
>
>Hvilket WEB-hotel skal jeg vælge til Typo3? Det handler om en
>foreningshjemmeside, som derfor skal være billig i drift, men samtidig
>skal det være til at bruge.

Jeg plejer at bruge webhotel hos Metation ApS - det er godt, stabilt og
til at betale sig ud af.

>Er der nogen der har erfaring med WEB10?

Jeg har et personligt site kørende på web10 og jeg kalde så som så med
kvaliteten af hostingen. Som default er der ikke allokeret nok hukommelse
på deres webhoteller til at køre en Typo3 så det skal man tilkøbe.

Med venlig hilsen

CHRISTIAN HOLBECH | Projektleder

Tlf: +45 76 41 52 74
Mobil: +45 40 99 45 74