[Typo3-UG Denmark] chief translator

"Stig N. Færch" stig at 8620.dk
Thu Jun 2 13:46:22 CEST 2005

Hej Sune og liste,

Jeg kan desværre ikke komme i overmorgen pga arbejde mv.
Jeg håber at I vil tage snakken op om chief translator posten.

Desuden synes jeg at det kunne være værd, - på et tidspunkt, at tage
generel diskussion op om hvordan oversættelse af sprog fungerer i Typo3.
Det kan jo godt være at der er noget nyt på vej her som jeg ikke har
hørt noget om? Men jeg synes at systemet er alt alt for stift, - især
når de enkelte extensions skal oversættes.
Især det sidste led hvor at det er nødvendigt at udgiveren af en
udvidelse skal sige ok for at en oversættelse kan blive accepteret. Men
også oversættelsessystemet generelt finder jeg til tider problematisk og
ikke særlig brugervenligt.

Med venlig hilsen
Stig N. Færch