[Typo3-UG Denmark] Til TYCON3 fra Århus

Sune Vestergaard sune at typoconsult.dk
Thu Jul 28 15:42:12 CEST 2005

Hej Alle

Husk at vi starter en bus fra København som kan samle jyder op i Fredericia.
Prisen for at køre med er kr.: 2.250,- kr. som dækker kørsel, mad og
drikkevareforplejning undervejs - tur/retur. Desuden inkluderer prisen en
omgang morgenmad på konferencehotellet ved ankomsten til Karlsruhe.
Efter sigende skulle det være en VIP-luksusbus - hvad end det så dækker
over - men vi kan i hvert fald love at vi putter en masse glade danske
TYPO3-entusiaster ind i den :-)

Mail mig hvis det har interesse. (læs evt. mere på:
http://www.typoconsult.dk/nyheder/nyhed/artikel/konference/ )

MVH
Sune Vestergaard

news:mailman.1.1122553495.19087.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...