[Typo3-UG Denmark] Google

henrik at koch-engineering.com henrik at koch-engineering.com
Wed Jul 27 12:41:43 CEST 2005

Hej User group

Hvor indsætter man META tags keywords som bla. søges på i Google
søgemaskinen. Jeg ønsker at ændre min standard så nyoprettede sider får
mine specifikke ændringer. Jeg har prøvet at ændre dette men hver gang
jeg prøvet at se "source" på serveren så er den samlede side uden mine
ændringer. Jeg kan med andre ord ikke gennemskue hvordan TYPO3 on the fly
opbygger siderne (hvor mine metatags ryger ud.) Jeg har taget udgangspunkt i en
Nuovo template hvor jeg netop har indført mine tags i HTML filen som benyttes
til at vise headerne etc. men det kan ikke ses ?!?!?!

mvh. Henrik