[Typo3-UG Denmark] Php- og mySQL-programmør søges på freelance-basis

Petra Husum petra at design-bureauet.dk
Fri Jul 22 00:53:54 CEST 2005

Hej liste

I mit firma har vi fået til opgave at etablere en medlemsportal og et
intranet i TYPO3 for en organisation.

Der skal laves integration til en eksisterende database, nogle extensions
skal tilrettes m.m.

I den forbindelse søger jeg kontakt til en freelancer, der har rimelig god
erfaring med php og mysql, og også gerne med TYPO3 – specielt med udvikling
af extensions.

Hvis du har lyst til at høre mere om projektet, så send mig en mail eller
ring til mig. Helst inden mandag, hvor jeg tager på ferie, men send en mail
anyway.

Mange hilsner fra

Petra

Petra Husum ~ Amalievej 9 ~ 1875 Frederiksberg C

Tlf: 3321 5370 ~ Mobil: 4092 5370 ~ Mail: petra at design-bureauet.dk