Re: [Typo3-UG Denmark] hjælp! hent indhold af tabel

Jane Larsen noesgard at gmail.com
Mon Jul 4 12:58:49 CEST 2005

Jeg skal hente data hver gang en bestemt side hentes og jeg har derfor lavet
en extension med extension kickstarteren og importeret csv filen til
tabellen. Dernæst har jeg sat pid til den ønskede side (det er
hardcoded/phpadmin, men nødvendigt pt.).

Data skal vises dels som en liste, men jeg vil egentlig gerne lave en
bestillingsliste ud af det... altså sådan at der er et ekstra felt hvor man
kan indtaste et antal, men har I nogen god ideer til hvordan det kan lade
sig gøre?

//Jane