[Typo3-UG Denmark] Sysfolder og fylde indhold i?

Regin Jensen regin at regin.dk
Fri Jan 28 23:14:24 CET 2005

Hej alle

Jeg har gennem noget tid arbejdet med en playliste, og er nu igang med extensionén forfra, da det blev for rodet til sidst. Nu er jeg så strandet ved et kanske ret elementært problem: Hvordan fylder jeg indhold i en Sysfolder?

Hvis jeg opretter sysfolderen og klikker på "New" har jeg nogle muligheder, og selvom den playliste extension figurerer på listen, antager jeg ikke umiddelbart at det er den jeg skal vælge for at fylde indhold på sysfolderen?

Playlisten jeg arbejder med er her: http://typo3.org/documentation/document-library/eu_playlists/Configuration-77/ <http://typo3.org/documentation/document-library/eu_playlists/Configuration-77/>

Er der en som vil oplyse mig om hvordan en sysfolder skal forstås, og samtidig hvordan jeg kan fylde indhold i den?

Mvh
Regin