FLYTNING: Re: [Typo3-UG Denmark] Invitation: UG Møde den 27. januar

Sune Vestergaard sune at typoconsult.dk
Mon Jan 17 00:13:39 CET 2005

I øvrigt:
Personer der allerede havde tilmeldt/afmeldt sig til den 27. er blevet
"nulstillet" på listen - så ind igen og meld til/fra ..... beklager !

Tilmeld dig venligst - det ordnes nemt og elektronisk her:
http://www.t3ug.dk/cph/

Du kan altid finde en oversigt over tilmeldte og frameldte personer her:
http://www.t3ug.dk/cph/index.php?ac=partlist

Spørgsmål eller kommentarer til kan skydes afsted til
sune at typoconsult.dk - eller kontakt mig på tlf.: 70 20 70 36

MVH
Sune Vestergaard

news:mailman.1.1105917268.30809.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...