[Typo3-UG Denmark] Hvordan oversætter jeg?

Allan Jacobsen allan.j at cobsen.dk
Sat Jan 15 16:08:16 CET 2005

Hej Jakob

Husk at sende oversættelserne til Zack, der laver extensionen, han er vist
normalt meget hurtig til at tilføje rettelser osv. og så kan vi alle have
glæde af det.
Ang. windows...., jeg kan anbefale linux, men man bliver ligesom afhængig af
det, og så bliver man stærkt irriteret når en masse offentlige websider ikke
virker med andet end IE.

MVH
Allan