[Typo3-UG Denmark] Direct Mail - kan ikke sende

Jan-Erik Revsbech jer at moccompany.com
Thu Jan 13 10:16:45 CET 2005

Der er en bug i den version af Direct mail som gør at man ikke kan sende en
testmail ved bare at skrive en mail i feltet of trykke send.

Hvis du vil have en version der virker skal du hente min udviklings version
fra CVS hvor denne bug er rettet.
Den version der ligger der er også taget ud af Web->plugin modulet og er i
stedet sit eget modul. Der er nogle andre småforbedringer også, så som at
kunne vælge hvilken encoding (Base-64 eller Quoted-Printable) direct-mail
skal have.(Kræver TYPO3 3.7).

/Jan-Erik