[Typo3-UG Denmark] Findes der fynske Typo3 brugere?

Jakob Rohde jakob.rohde at nal-net.dk
Sun Jan 9 09:33:14 CET 2005

Hej gruppe,

Hallo Fyn!!!

Jeg er ny, men begejstret, Typo3-bruger fra Odense. Jeg har brugt meget
af min tid i julen/nytåret til at eksperimentere med Typo3, og er
faktisk kommet relativt langt. Men jeg kan jo også se, at jo længere jeg
graver mig ned i dette fantastiske program, jo længere bliver der til
"bunden". Så processen kan bestemt effektiviseres, hvis der var mulighed
for at mødes med ligesindede ind imellem.

Der findes som bekendt ikke nogen fynsk user group, og det er lidt langt
(og dyrt) at køre til hhv. København og Århus, så jeg vil med denne mail
undersøge om der er nogen Typo3-brugere på Fyn, som kunne tænkes at
ville være med i etableringen af en fynsk lokalgruppe?

Så vidt jeg kan se, er der ikke på Fyn nogen kommercielle brugere af
Typo3, så det er da muligt fynboerne slet ikke har opdaget Typo3?

Lad mig høre fra Jer, hvis I findes!

Jakob