[Typo3-UG Denmark] Kontrolleret publicering af sider...

Sune Vestergaard sune at typoconsult.dk
Sun Feb 20 18:57:14 CET 2005

Hej

Der er ingen tvivl - det du leder efter er den nye Versionerings-extension.
Den er ikke "officiel" endnu - så du kommer til at skulle hive den ud af
CVS - eller vente på den næste version af T3.

MVH
Sune Vestergaard

"René Schade" <schade at hypergenic.com> skrev i en meddelelse
news:mailman.452.1108642935.16343.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Tak for det.

Det er desværre ikke lykkedes mig at finden denne extension i repositoriet,
måske er den ikke registereret der endnu?

Men anyway, den er nok så ny og beta-agtig at den ikke kan hjælpe mig her og
nu.

Tak for hjælpen!
René