[Typo3-UG Denmark] statistik ext?

Jesper Scheuer Nielsen jesper.scheuer
Thu Feb 17 11:18:05 CET 2005

Hej Treg (hvad hedder du rigtigt?)

Jeg har lavet en tutorial om netop installering af AWstats i et windowsmiljø
(godt nok med en apache webserver, men...) Du kan læse den under "Tutorial"
hvis du søger på awstats extension'en cc_awstats på Typo3.org.

/Jesper

"Stefan Kreisberg" <stefan at linkfactory.dk> skrev i en meddelelse
news:mailman.441.1108635219.16343.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Start med at installere ActiveState Perl. Den spørger undervejs om du vil
installere perl så den er til rådighed for webserv (sidst jeg prøvede).

Håber det hjælper.