[Typo3-UG Denmark] Kontrolleret publicering af sider...

steen.l at ursen.dk steen.l at ursen.dk
Wed Feb 16 14:49:44 CET 2005

Jeg plejer at lægge teksten på en ekstra side der er synlig, men ikke
tilgængelig. Så laver jeg en record på forsiden, og den linker til teksten på
den ekstra side. Når jeg laver rettelser, laver jeg en kopi af teksten på den
ekstra side, og retter i den tekst. Når jeg er færdig med teksten, ændre jeg
linket i recorden på forsiden fra den gamle tekst til den nye. På den måde sker
opdateringen på forsiden omgående.

MVH Steen