[Typo3-UG Denmark] Hvordan inkluderer jeg en bestemt extension på alle sider?

Martin Rud rudi at rudekuvert.dk
Mon Feb 14 14:33:41 CET 2005

Hej

Jeg har sat en side op ud fra "Modern Template Building, Part 1" (med en
html-template-file og noget TS i Setup).

Hvis jeg fx har mine nyheder på siden med id=3, men gerne vil have en
liste over seneste nyheder til at være på højre del af min hjemmeside på
ALLE nuværende og kommende sider - hvordan gør jeg det?

Jeg har prøvet med følgende TS Setup:

plugin.tt_news {
  defaultCode = LATEST
  pid_list = 3
}
temp.news < plugin.tt_news

... og ...

temp.mainTemplate = TEMPLATE
temp.mainTemplate {
  template =< plugin.tx_automaketemplate_pi1
  workOnSubpart = DOCUMENT_BODY

  subparts.
  subparts {
   content < styles.content.get
   news < temp.news
  }
}

... og i min HTML-template har jeg følgende...:

	Her er mit indhold
	Her vil jeg gerne have mine seneste nyheder...

Det virker fint på selve nyhedssiden (id=3), men på alle andre sider
kommer der intet frem... :o(

Hvordan skal det gøres?

/Martin :o)