[Typo3-UG Denmark] EXT vagtplan

David Noval david at noval.dk
Mon Feb 14 09:54:26 CET 2005

Det skulle være til at gå til. En simpel vagtlægning, ikke udfra ønsker. Men
med mulighed for at lave mønstre. F.eks. en turnus der kører over 3 uger,
der så gentages igen og igen. Derudfra skal medarbejderne så kunne bytte
vagter og søge frihed. Der skal være mulighed for flere forskellige
arbejdssteder og evt. kvalifikationer. Der skal være en FE admin del, så en
planlægger ikke behøver gå i BE mode. Og selvfølgelig en udregning af antal
vagter eller arbejdstimer. Dog skal der være foreskel i møde tider og
arbejdstider f.eks. tæller en døgnvagt kun 15 timer.

David