[Typo3-UG Denmark] Danish language

rudi at riis-pedersen.dk rudi at riis-pedersen.dk
Tue Feb 8 14:58:01 CET 2005

Hej Tonni

Jeg forsøger på dansk, da jeg tror du er dansker.

Du har sikkert ret, men når jeg ser på den danske extension (Danish Language) står der et lille "En" i højre side. Man kan klikke på det lille flueben og update - men desværre kommer der ikke en ændring fra "En" til "Dk".

Jeg er ret ny i brugen af Typo3, så jeg har ikke skiftet sprog før.

Sproget i backend er dansk, men som du ser på siden www.brogaardvej.dk er sproget i nogle af modulerne engelsk, eks vote delen og nu også produktdelen. Jeg har set lidt i filerne til modulerne og her ser jeg, at teksterne er på mange sprog, men den vælger sikkert efter default language - det lille "En"

Elller hvad tror du ??

Tak - Rudi