[Typo3-UG Denmark] UG Århus

Peder Borg Poulsen mail at replymedia.net
Mon Feb 7 18:08:41 CET 2005

Flemming Heide Pedersen wrote:

> Der skal selvfølgelig være noget at møde op til - nogle aktiviteter! Jeg
> har tænkt på en idé som på sigt kunne være til gavn for flere. Det går i
> alt sin enkelthed ud på, at vi skaber et fælles projekt som vi løbende
> udvikler og dokumenterer. Slutproduktet kunne ende med at blive en del af
> typo3 dokumentationen.

Jeg tror umiddelbart det vil afhænge meget af, hvordan det bliver skruet
sammen.

I forvejen er der jo "masser" af dokumentation på TYPO3
(http://typo3.org/documentation/ &
& http://wiki.typo3.org/index.php/Main_Page) - det er jo bare et
spørgsmål om at dykke ned. Så, jeg kan godt være lidt bange for, at
endnu et projekt blot vil drukne i al den anden form for dokumentation
der er (og som i forvejen desværre ikke er alt for struktureret (efter
min opfattelse).

Men, lad os høre mere. Jeg deltager gerne i en eller flere UG-møder i
Århus. Indtil nu har jeg dog uheldigvis været forhindret pga. aftenarbejde.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

PEDER BORG POULSEN