[Typo3-UG Denmark] UG Århus

Flemming Heide Pedersen fhp at gensam.dk
Mon Feb 7 13:51:12 CET 2005

Hej!

Det er dejligt at se der sker noget i Københavns UG, men desværre kræver
min deltagelse en returbillet fra Århus! Der har tidligere været
aktiviteter i Århus regi, men det er efterhånden længe siden jeg sidst har
set en mødeindkaldelse. Hvis motivationen og engagementet er tilstede, er
jeg indstillet på at lægge lidt tid og energi i at få et netværk igangsat i
Århusområdet igen.

Der skal selvfølgelig være noget at møde op til - nogle aktiviteter! Jeg
har tænkt på en idé som på sigt kunne være til gavn for flere. Det går i
alt sin enkelthed ud på, at vi skaber et fælles projekt som vi løbende
udvikler og dokumenterer. Slutproduktet kunne ende med at blive en del af
typo3 dokumentationen.

Jeg har et forslag til et mødelokale, hvor jeg regner med at der kan blive
adgang til nettet.

Jeg håber der er et par stykker som er klar til at tage udfordringen op og
vil være med til at idéudvikle over et par kander kaffe.

Vh, Flemming