[Typo3-UG Denmark] Statistik

Dennis Hansen post at dennishansen.dk
Mon Feb 7 12:23:07 CET 2005

Hej Steen,

se her.. et indlæg som jeg fik til at virke meget perfekt...

galileo awstats installerede jeg og indsatte dette i config i
template.

Awstats er helt klart anbefalelsesværdigt. Det viser også
besøgstallene for
de enkelte sider, samt et væld af andre informationer.

Du kan f.eks. Bruge følgende kode i dit setup:

# Configure statistics/log

config.stat = 1

config.stat_apache = 1

config.stat_apache_logfile = statistik.log
config.stat_apache_pagenames =
[title]

Så skal du bare lave en fil der hedder statistik.log og lægge den der
hvor
det er definieret i localconf (installtoolet), f.eks. I roden af dit
website.

Den sidste linie (config.stat_apache_pagenames = [title])gør at det er
titlen og ikke id-nummeret der bliver vist.

Skal du imidlertid have information om hvordan de besøgende bevæger
sig
rundt på sitet skal du have fat i Visitor Tracking System (VTS). Her
kan du
se hvordan folk går videre fra en side (f.eks. Forsiden).

Er du super nysgerrig kan du jo gøre lige som mig og installere begge
extentions :-)

(tak til Jesper Scheyer Nielsen)

Dennis
Regards,