[Typo3-UG Denmark] EXT: Photo Book

David Noval david at noval.dk
Wed Feb 2 18:36:17 CET 2005

Jeg har lavet et album for em MCklub (www.mcblaalys.dk) Jeg ville gerne, at
FE kan skrive kommentarer og at gæster kan læse disse kommentager. Er det
muligt. Jeg bruger ovennævnte EXT.
Nu jeg er her så kan FE uploade billederne, hvert år har sin mappe dette
gøres med "Upload" plugin. Jeg syntes ikke det er særligt snedigt, men
hvert år har sin FE-user hvor billederne så bliver gemt. Kan det ikke
gøres således, at der kan uploades til valgfrie mapper fra alle FE-login.
Altså at man vælger hvilket år man vil uploade billeder til, når man
uploader.
For det tredie, det lader til at der er et maksimum for antallet af billeder
der kan være i hver mappe, kan det ændres???

På forhånd tak.

David Noval