[Typo3-UG Denmark] Definition af egne records

Helge Vad helge at mereteland.dk
Tue Feb 1 17:53:20 CET 2005

----- Original Message -----
From: "Jakob Rohde" <Jakob.rohde at nal-net.dk>
Newsgroups: typo3.ug.denmark
To: <typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de>
Sent: Tuesday, February 01, 2005 5:17 PM
Subject: [Typo3-UG Denmark] Definition af egne records

Hej,

>Jeg er ved at opbygge en website i Typo3 3.7.0 for en forening. Det er
>vigtigt for mig, at redigering af data bliver så nemt som muligt, så det
>ikke nødvendigvis altid er mig der skal gøre det.

Du kan hente enkelte felt-værdier fra en tabel direkte ind i
et TEXT cObj - som f.eks her - med Typoscript :

  # page.10 indeholder 'header' feltet fra 'tt_content', id=2
  page.10=TEXT
  page.10.data=DB : tt_content:2:header

ref.
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_core_tsref/Datatype_reference/