[Typo3-UG Denmark] ext_typoscript_constants.txt

PEF xx at xx.xx
Thu Dec 22 10:02:08 CET 2005

Tak for alle svarene.

Når det ikke virkede, var det fordi templaten ikke var xhtml
transitional. Da jeg indsatte denne linie i min typoscript setup, kom
det til at virke:

page.config.doctype = <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0
Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

mvh.
Peter