[Typo3-UG Denmark] ext_typoscript_constants.txt

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Wed Dec 21 20:54:06 CET 2005

Det er som JER skriver filen ext_typoscript_setup.txt der indlæses i $conf -
$conf er et array der typisk sættes således...

plugin.my_plugin_pi1.myvariable = test

eller plugin.my_plugin_pi1 {
myvariable1 = test
myvariable2 = test2
}

Dernæst skal du også indlæse $conf arrayet i det objekt din _pi1 fil er ved
at lave - gøres således....

class tx_myplugin_pi1 extends tslib_pibase {

 function main($content,$conf) {
  $this->conf = $conf;
                                                }
}