[Typo3-UG Denmark] Direct mail - tilmelding til nyhedsbrev, email sendes ikke.

Uffe Anstrup uffe at squid-design.dk
Mon Dec 19 14:36:40 CET 2005

1. Du kan finde skabelonen på 2 forskellige måder:
a) logge på ftp og gå ind på typo3/ext/direct_mail_subscription/pi. der
ligger 2 skabeloner. En engelsk og en dansk..
b) I typo3 kan du gå ind på "extension manager" > direct mail plugin > files

2. Så laver du en ny fil udfra en af de 2 skabeloner i en undermappe til din
fileadmin mappe.

3. Går ind i template > constant editor og får den til at pege til din nye
skabelon eller laver det manuelt i typoscript
plugin.feadmin.dmailsubscription.templateFile =
fileadmin/minmappe/minskabelon.tmpl

Mht "Jeg fik det underligt nok til at virke efter jeg tilføjede disse
linier"

Man kan gå ind i template > info/modify og redigere det direkte i
typoscripten, som du har gjort, men en god måde at overskue de "standard"
ting, der er at redigere, er at vælge "constant editor" oppe i højre hjørne
i stedet for "info/modify" og så det plugin man vil redigere. Her præsentere
udviklerne af plugin de ting de gerne vil have brugerne selv skal redigere.

Mvh

Uffe