[Typo3-UG Denmark] mrbs eller alternativ booking system

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Wed Aug 31 21:33:06 CEST 2005

Du kan evt tage et kig her: http://www.single-signon.com/

Mig bekendt optræder denne EXT ikke i repositoriet på typo3.org, men det
virker lovende. Tag især et kig på deres TPA system. Det ville jo unægteligt
være lettere at fremstille en TPA til MRBS (Jeg tror faktisk det er i
støbeskeen hos dem) end at forsøge at adapte HELE MRBS til en typo3
extension.

Hvis dit projekt dog kræver en 100% integration som typo3 ext må du nok
desværre til tastaturet eller lommerne ;o)

mvh
Troels Kjær Rasmussen

news:mailman.1.1125496599.17025.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...