SV: SV: [Typo3-UG Denmark] Kan ikke få sitemap frem

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Mon Aug 29 23:17:39 CEST 2005

Hej Kenneth!

Du har fanget det korrekt. Den danner et sitemap ud fra side-træet i Typo3

Hvis du enten vil sende alle filer / informationer du bruger til dit
template, skal jeg gerne kigge på det.

Alternativt så smid et login til dit Typo3 på min mail, så skal jeg også
gerne prøve og se om jeg kan gennemskue dit problem.

MVH

Anders

  _____