[Typo3-UG Denmark] Simpel Calendar hjflp sxges

Ib Havn div at havns.dk
Wed Aug 24 09:08:06 CEST 2005

Super, kan du give mig et hint om hvor det er man generelt retter eller hvor
jeg kan læse om oversættelser generelt, jeg bruger en anden extension
(mininews) jeg gerne vil oversætte.
(Jeg er forholdsvis newbie, men meget begejstret for TYPO3)
/Ib
news:mailman.1.1124866011.8942.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...