[Typo3-UG Denmark] Simpel Calendar hjflp sxges

Ib Havn div at havns.dk
Wed Aug 24 08:00:48 CEST 2005

Den er super, lige hvad jeg manglede. Et lille spørgsmål, hvordan får jeg
den til at tale dansk ;-))
/Ib
"Anders Kongsted" <typo3 at kongsted.dk> wrote in message
news:mailman.611.1124815120.10149.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
- Opret en standard side.
- Tilføj plugin'et som alm. sideindhold.
- Sæt udgangspunkt til at være den side du lige har oprettet.
- Vælg fx "Listview" i den øverste drop-down box - og bagefter fanebladet
"Listbox", og sæt de 2 felter efter eget ønske.
- Vælge "Liste" i menuen til venstre
- Tryk på "opret nyt element"
- Opret en "Calendar categories" - og udfyld titlen.
- Opret en "Calendar events" - udfyld ønskede felter
Det var det.... :-)

//Anders Kongsted