[Typo3-UG Denmark] Styling af indexed search resultat

Tonni Aagesen goes.to at dev.null
Tue Aug 23 13:09:03 CEST 2005

Stig Kjeldsen wrote:
> Hej Tonnni
>
> Jeg sidder med samme problem og har prøvet at downloade fra din side,
> men får hentet en underlig fil med navn:
> T3X_indexed_search-1_2_8-z-200409150921.t3x, som jeg ikke rigtig kan
> åbne. Er det stadig muligt at downloade fra din side?

Ja, der er stadig muligt at downloade... Du skal blot importere filen
via Extension Manager.

Du skal lige være opmærksom på, at den originale indexed_search
extension er i version 2+, samt at den modificerede udgave på CAZOO, er
bygget på en version, der ikke fungerer med de nyeste versioner af Typo3.

Jeg har desværre ikke haft tid til at vedligeholde min version :(

--
Regards
Tonni Aagesen