[Typo3-UG Denmark] Simpel Calendar hjælp søges

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Mon Aug 22 00:42:02 CEST 2005

Ja, hvis den skal være simpel men effektfuld, ville jeg gå med MJS Event
Pro: http://typo3.org/extensions/repository/search/mjseventpro/

..ellers er der jo gode gamle sk_calendar eller bare tt_news med denne ext:
http://typo3.org/extensions/repository/search/mbl_newsevent/ , - så får du
også alle de andre fine features fra tt_news med i pakken.

mvh
Troels Kjær Rasmussen.

news:mailman.1.1124659265.28351.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...