[Typo3-UG Denmark] Logger selv ud...

Anders Kongsted typo3 at kongsted.dk
Sat Aug 20 17:08:15 CEST 2005

Mystisk...

Nå men tak for hjælpen i første omgang.

Lige et spørgsmål. Hvordan sidder du "gemt" bag internettet? Har du selv en
ADSL (med router), eller er du med i et større netværk?

Er der nogen med en Windows Box, som vil prøve?

Som tidligere nævnt syntes jeg især at problemet opstår hvis jeg fx har 2
vinduer åbne - fx 2 browsere. En med BE og en med FE.....

Håber at nogen kan hjælpe med et godt svar - syntes dog at det er underligt
at du (Stefan) har været på en halv time uden at gøre noget, og ikke er
blevet smidt af - men omvendt, så har jeg oplevet at den har stået så lang
tid, at jeg får vinduet op med re-login....

//Anders