[Typo3-UG Denmark] compare Typo3Conf/database.sql - funktion og virkemåde?

Hans Peter Sørensen HansPS at bigfoot.com
Tue Aug 9 16:07:20 CEST 2005

Oi liste.
Jeg har nu i nogen tid rodet med to array fejl i EXT: ve_guestbook og tror
nu jeg har fundet fejlen i "compare with $TCA" i install tool hvor der er 2
array fejl "is online".
Jeg kan genfinde de samme "fejl" i compare Typo3Conf/database.sql(1,1M).
1. Nu er det så jeg vil bede en T3-haj sende mig/listen et par linier om
hver af de 3 compare tools funktion og gerne også hvordan man kan bruge
compare $TCA til fejlfinding.
2. kan jeg "kritikløst" bruge update/skriv til database funktionen i "compare
Typo3Conf/database.sql" funktionen?

Og så lige et sidste spørgsmål vedr. sponsorering af div. typo3 ext. i den
lette afdeling - jeg har fra tid til anden på div. lister stødt på
opfordring til sponsorering af udvikling af ext. og det kan godt tænkes at
jeg i en nær fremtid vil støtte et par ext. som jeg ønsker at bruge.
Spørgsmål. Hvad koster et tordenskrald? - det kommer an på og så
videre...hvilket prisniveau taler vi om når det er ext. i den lette afd.??
De bedste hilsner og tak for tid og svar
Hans Peter