[Typo3-UG Denmark] automaketemplate og Urban template.

Stefan Kreisberg stefan at linkfactory.dk
Sat Aug 6 20:41:14 CEST 2005

Lørdag den 6. august 2005 17:32 skrev Hans Peter Sørensen:
> Hej Stefan...tak for svar.
> Det kan godt være svært for en newbie at ramme den rigtige terminologi og
> derfor også svært at søge efter svar i T3 dokumentationen.
> Jeg ønsker at bruge en EXT: Recipe som kræver at EXT: automaketemplate er
> installeret - desværre roder denne rundt med Urban templatens design, jeg
> skal derfor have klaret flg.:
> 1 indsætte en kode i Root templatens TS setup som disabler automaketemplate
> på hele sitet.

# Tøm konfigurationen af automaketemplate
plugin.tx_automaketemplate_pi1 >

> 2 indsætte en kode i Page TSconfig som enabler automaketemplate til a parse
> outputtet af EXT: Recipe men ikke siden hvorpå Recipe plugin er indsat.

Hm ... Page TSconfig ... ikke forstået.
Jeg vil så på den eller de sider hvor du skal bruge den benytte en EXTENSION
TEMPLATE til din root template hvor du så passende kan konfigurere:

plugin.tx_automaketemplate_pi1 {
  content = FILE
    # Filename to template file: (1)
  content.file = fileadmin/html/index.html
  elements {

I dokumentations junglen kan jeg til ovenstående anbefale
http://typo3.org/documentation/document-library/automaketemplate/
http://typo3.org/documentation/document-library/doc_tut_quickstart_dk/Skabeloner/
og deraf
http://typo3.org/doc.0.html?&tx_extrepmgm_pi1[extUid]=442&tx_extrepmgm_pi1