[Typo3-UG Denmark] Print page

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Thu Aug 4 16:26:55 CEST 2005

Din print-version vil typisk have Doktype=98.

Sæt et selvstændigt pageobjekt op til denne doktype, som f.eks i følgende
eks...

print_page = PAGEprint_page {  typeNum = 98  10 = TEXT  10.value = This is
the printable version:<hr>  20 = CONTENT  20 < styles.content.get}Langt de
fleste print-link extensions skulle nu vorke automatisk, hvis du indsætter
dem som deres manual foreskriver.du kan også teste ved at forsøge f.eks...
http://www.ditdomain.dk/index.php?id=17&type=98mvh Troels Kjær
news:mailman.1.1123146078.31940.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...