[Typo3-UG Denmark] ændre page id til andet nummer, eller helst til alias - hvordan?

Martin Rud typo3 at explizit.dk
Thu Aug 4 07:23:18 CEST 2005

Hej Martin

RealUrl er rigtig god til det du søger (den bedste, synes jeg). Men jeg
synes selv den er svær at sætte op, så hvis du løber sur i det, er den
næstbedste løsning blot at kopiere følgende ind i dit template setup
(simulateStaticDocuments):

config.simulateStaticDocuments_addTitle = 1
config.simulateStaticDocuments = 1
config.simulateStaticDocuments_pEnc = md5
config.simulateStaticDocuments_noTypeIfNoTitle =1
config.pageTitleFirst = 1
config.baseURL = 1

Så får du links som dette: www.mysite.com/Kontakt.16.0.html

Mvh. Martin Rud