[Typo3-UG Denmark] tt_products og gateway

Troels Kjær Rasmussen tkr at hvidovre.dk
Thu Apr 28 12:13:03 CEST 2005

Hej Sebastian.

tt_products er rimeligt outdated. Umiddelbart skal din form nok tage
udgangspunkt i de krav der er fra din gateway. Der er et nyt og bedre shop
modul under opsejling, men det kommer nok til at tage et stykke tid.
Du kan evt også lave en integration med osCommerce (søg extensions).

Ellers søg i de engelske oscommerse/tt_products-mailinglister:

typo3.projects.oscommerce
og
typo3.projects.tt_products

mvh Troels Kjær Rasmussen