[Typo3-UG Denmark] Andre felter i FE-brugere

Troels Kjær Rasmussen troelsr at msn.com
Tue Apr 26 18:46:37 CEST 2005

Hvid du vil have vist dine felter i lister og i BE redigering, skal disse felter også være defineret i TCA´en. Den letteste måde at tilføje felter til en eksisterende tabel i databasen er ved at oprette felterne via en extension - brug extension kickstarter wizard´en. - hermed oprettes automatisk TCA, locallang m.m. for felterne i den extension der kommer ud af det.

mvh

Troels Kjær Rasmussen